♥assalamualaikum chenta♥

♥♥♥FoLLoWiEs♥♥♥

28/09/2011

Cerita Tentang Dea


assalamualaikum chenta...

salam khamis..salam sayang...samat pagi... 


‎(5 years 5 months 4 weeks) PLUS (2 years 5 days) PLUS (1 year or might be 5 to 8 months) EQUAL TO you've to waiting for... :)

lets count that day together... before it happen, lets pray...lets wish...that we would never be apart... — in Labuan, Malaysia.





thats my FB status just now.. hurmm... saja jak nak "remind"kan diri untuk kekal setia dan bahagia dengan si dia yang tersayang...penah orang tanya... xbosankah cinta lama2? dah tu jaoh2 g? tak rugikha??? hurmmm... tis is my answer...

QUESTION : Xbosan?
ANSWER : as for me...bosan tu tak penah wujud sebab aQ selalu set mind aQ dan dia jugak begitu, yang setiap hari adalah hari yang baru... hari yang berbeza dari yang sebelumnya...  

QUESTION : Xrugi jaoh2???
ANSWER : tak...sebab fikir mcm ne, nti da kawen pown dekat jak 24 jam... now is the tym for ourself to build our own career...our own life... if we're ready, then we'll make another step into it... mean, marriage... 

aQ sayang kat dia sgt2 sbb dia byk ajar aQ jadik manusia... manusia yg sentiasa sedar diri...manusia yang tahu menjaga maruah diri... manusia yang tahu menilai antara kaca dan permata...manusia yang tahu erti kesabaran dalam hidup...cinta...cita-cita.. 

dia bukan saja kekasih... tetapi dia adalah kawan terbaik... yng selalu (tanpa ragu) mempersoalkan tindak tanduk sebagai hambaNya yang selalu lupa dan alpa pada cinta padaNya... yang aQ sendri selalu terlupa... dia selalu menyakinkan aQ tentang kehidupan dan perpisahan... dia mengajar aQ untuk sentiasa bersedia kalau takdir cinta bukan milik kami... dia selalu menyakinkan aQ, ada yang lebih baik utkku d hadapan sana... 

saat ini dan ketika ini, aQ sendiri semakin redha dngan ketentuan yang telah terjadi mahupun yang bakal terjadi... aQ bersedia... 



kepada awak,

 terima kasih kerana mengajar saya erti hidup..membuat saya semakin sempurna walau saya hanya manusia biasa... awak buat saya terlalu sempurna untuk semuanya...awak buat kelemahan saya satu kekuatan yang tiada pada yang lain... awak buat kekuatan saya satu keutuhan yang saya miliki unggul... terima kasih awak... semoga kita sama2 kekal menunggu detik itu... saya sayang awak... dan saya berdoa pada Yang Esa kalau awak memang dijodohkan buat saya, semoga kita kekal ke akhirnya... kalau tidak, semoga penghujung yang baik2 saja utk kita... sekali lagi saya sayang awak... 

salam sayang,
perempuan itu... 

No comments:

Post a Comment

Komen kat cne yer...

♥♥♥aQ dan kiRa2 part I♥♥♥

Daisypath Graduation tickers

aQ dan kira2 part II

Daisypath Wedding tickers

aQ dan kira2 part III

Daisypath Anniversary tickers